Руководитель медицинской организации

Коммуникативтік құзыреттілік деген не

4 сентября 2019
33
Средний балл: 0 из 5
Главный редактор ЭС "Актуалис Медицина" и журналов "Руководитель медицинской организации", "Старшая медицинская сестра" ТН "Актуалис Медицина" "МЦФЭР-Казахстан", врач-эпидемиолог 1 категории, врач-эксперт
Коммуникативтік құзыреттілік деген не
Коммуникативтік құзыреттілік деген не

Коммуникативтік құзыреттілік – бұл тұлғаның сәтті әлеуметтену процесіне көмектесетін маңызды сапалық сипаттамасы. Әрі қарай мақалада коммуникативтік құзыреттіліктің көрінісі қандай болатындығын, оның құрылымы мен ұғымын қарастырамыз.

Коммуникативтік құзырет деген не

Адамдардың бір-бірімен қарым-қатынас жасай алуы тек қарым-қатынастың сапасына ғана емес, сонымен бірге бүкіл жұмыстың нәтижелілігіне де ықпал етеді. Коммуникативтік құзыреттің нәтижелілігі осыдан көрінеді. Оның көмегімен жетістікке жетуге, мансаптың жоғарылауына және тұлғаның бәсекеге қабілеттілігі көтерілуіне жағдай жасалады.

Коммуникативтік қарым-қатынаста интерактивті дағдылар – қарым-қатынас дағдылары маңызды рөл атқарады. Бұл тілдесу стилдерін, өзара әрекеттесу рөлдері мен тактикаларын басқару. Интерактивті біліктер әңгімелесуші адамды басқара алу, онымен әрекеттесу стратегиясын дұрыс таңдай алу, команданың интеллектуалды қызметін басқара алу, сондай-ақ жанжалдар мен даулы жағдайларды шеше алу біліктері арқылы көрініс табады.

Медперсоналға коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын оқыту

Что такое коммуникативная компетенция
Ниязов Р.А Алматы қ.
Мақаладағы басты мәселе:
  1. Тиімді қарым-қатынасты психотерапевтік әсердің әдісі ретінде қолдану.
  2. Пациентпен тиімді қатынас жасаудың әрекеттер жоспары.
  3. «Дәрігер-науқас немесе оның туысы» қатынас.

Кейде коммуникативтік құзыреттердің болмауы жұрт алдына шығудың, емтихан тапсырудың алдында және тіпті әңгімелесуден өтудің алдында адамдарда қорқыныш сезімін тудырады. Коммуникативтік құзыреттерді меңгеру өзіне сенімді болу сезімін береді, жағдаяттарда тез бағдарлануға көмектеседі, түрлі мәртебелік-рөлдік позицияларда нәтижелі әрекеттесе алу және әлдебір ұжымда жоғары мәртебеге ие болу қабілетін береді. 

«Actualis: Медицина»

42


Бүгін «Actualis: Медицина» электрондық жүйесіне кіру мүмкіндігінің саны



Коммуникативтік психология

2008 жылы медициналық жоғары оқу орындарының барлығы коммуникативтік дағдылар пәнін енгізді. Дәрігер кәсібі ең коммуникативті кәсіптерге жатады және оның нәтижелі жүзеге асырылуы оның және пациенттің арасындағы тұлғааралық коммуникацияның сапасына байланысты. Сондықтан денсаулық сақтау жүйесіндегі коммуникативтік психологияны түсінудің маңызы зор.

Дәрігерлердің коммуникативтік психологияны меңгеру процесі көптеген факторлармен негізделеді:

  1. Дәрігер пациенттердің «интимдік аймағында» тұрады да, сонысымен олардың күйзелісін және спихологиялық қорғанысын тудырады.

  2. Пациентпен тікелей байланысу.

  3. Қорқып және үрейленіп тұрған адамдармен жұмыс істеу.

  4. Білім деңгейлері және мәдениет белгілері әртүрлі пациенттермен әрекеттесу.

  5. Пациентті сендіріп, ұзақ мерзімді қарым-қатынас орнату қажеттілігі. 

  6. Кейін қызметіне жүгінгісі келетін дәрігердің имиджін жасау қажеттілігі.

Коммуникативтік құзыреттілік – бұл адамдардың арасындағы нәтижелі және жанжалсыз әрекеттестік, әсіресе дәрігер мен пациенттің арасындағы өте маңызды әрекеттестік. Емдеу жұмысында ерекше байланыс қалыптасады, себебі ол психологиялық және эмоциялық факторлардан қалыптасады. Негізінен, коммуникативтік құзыреттілік – бұл дәрігердің, сол сияқты медбикенің кәсіби маңыздылығы.

Дәрігерлік практикадағы әдеп пен деонтологияның мәні

Что такое коммуникативная компетенция
Огарков В.Ф. Эм.ғ.к., ҚММУ медициналық психология және коммуникативтік дағдылар кафедрасының доценті,Қарағанды қ.
Мақаладағы маңызды мәселе:
  • Коммуникацияның мәні мен түрлері.
  • Сенімге құрылған қарым-қатынастың психологиялық негіздері.
  • Қарым-қатынастың коммуникативтік құрамы.
  • Өзара әрекеттесу стильдері.
  • Қарым-қатынастағы естілім.

Медицинадағы тұлғаның коммуникативтік құзыреттілігі

Кез келген жұмыста психикалық факторларды есепке алу керек. Науқастармен жұмыс істеу барысында дәрігерлер түрлі кедергілерге жиі тап болады. Дәрігер уақыт жетіспейтін және жұмыс көп жағдайда науқастармен тереңінен айналысуға мәжбүр. Сондықтан, тұлғаның коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру үшін (біздің жағдайда дәрігер немесе медбике) қарым-қатынас жасаудың психологиялық дағдыларын үнемі жетілдіріп тұру керек.

 


Толығырақ «ACTUALIS Медицина» ЭЖ оқыңыз

logo
Сайт для медицинских работников!

med.mcfr.kz - профессиональный сайт и многие статьи здесь закрыты. Для медработника регистрация займет 1 минуту.

Зарегистрируйтесь, и в подарок мы пришлём вам готовый образец плана по снижению рисков для проверки Санэпиднадзора!

У меня есть пароль
напомнить
Пароль отправлен на почту
Ввести
Введите эл. почту или логин
Неверный логин или пароль
Неверный пароль
Введите пароль
Я тут впервые
И получить доступ на сайт Займет минуту!
Зарегистрироваться
Хотите скачать файл?

Чтобы скачать этот файл, и получить доступ к другим документам, зарегистрируйтесь. Это займет 1 минуту:)

Зарегистрируйтесь, и в подарок мы пришлём вам готовый образец плана по снижению рисков для проверки Санэпиднадзора!

У меня есть пароль
напомнить
Пароль отправлен на почту
Ввести
Введите эл. почту или логин
Неверный логин или пароль
Неверный пароль
Введите пароль
Я тут впервые
И получить доступ на сайт Займет минуту!
Зарегистрироваться
×