Главный редактор ЭС "Актуалис Медицина" и журналов "Руководитель медицинской организации", "Старшая медицинская сестра" ТН "Актуалис Медицина" "МЦФЭР-Казахстан", врач-эпидемиолог 1 категории, врач-эксперт
Мақалада қазақстандықтарға көрсетілетін медициналық көмек сапасының негізгі өлшемшарттары, сондай-ақ медициналық көмек сапасын бағалаудың тәсілдері, индикаторлары және объективті әдістері суреттелген.
Кез келген мемлекеттің алдында тұрған маңызды міндеттердің бірі – халыққа көрсетілетін медициналық көмектің жоғары сапасын қамтамасыз ету.
«Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» ҚР кодексінің 1-бабы 1-тармағының 71) тармақшасына сәйкес, медициналық көмектің сапасы – бұл көрсетілетін медициналық көмектің уәкілетті орган бекіткен және медициналық ғылым мен технологияның қазіргі заманғы даму деңгейі негізінде белгіленген стандарттарға сәйкестік деңгейі.
Қазақстан әлемдік қоғамдастықтың бір бөлігі ретінде медициналық көмектің сапасын бағалаудан оны қамтамасыз етуге және басқаруға көшуге ұмтылып жатыр.
«ACTUALIS Медицина» ЭЖ-ге кіруге берілген рұқсатты алыңыз және қажетті құжаттарды жүктеңіз
пациенттердің қанағаттанушылығын сауалдау және кері байланыс алудың басқа да нысандары көмегімен бағалау.
Қазақстан Республикасында «Медициналық қызметтердің сапасын басқару жүйесі» ішкі ақпараттық жүйесі жұмыс істейді.
ҚР ДСМ ҚДСК аумақтық департаменттерінің аттестаттау, аккредиттеу және лицензиялау бөлімшелері, Республикалық денсаулық сақтауды дамыту орталығының аккредиттеу орталығы және тағы басқалар сапаға жауапты ведомстволар болып табылады.
БМСК деңгейіндегі медициналық көмек сапасын басқаруға заманауи тәсілдер
Нейля Усебаева «Медицина ұйымының басшысы» журналының авторы, ҚазМҮББУ денсаулық сақтау менеджменті кафедрасының меңгерушісі, м. ғ. к., қауымдастырылған профессор, Алматы қ.
БДҰ-ның анықтамасы бойынша, «Медициналық көмек сапасы – бұл көрсетілетін медициналық көмекті денсаулық сақтаудың өмір сүріп отырған жүйесі мен нақты емдеу мекемесінің өмірлік жағдайларында медициналық ғылым мен технологияның заманауи деңгейіне сәйкестендіру шарасы».
Пациенттердің көрсетілетін медициналық көмекке қанағаттанушылығына талдау жасау
Дальмира Рахимбекова ҚазМҮББУ «Қоғамдық денсаулық сақтау, медициналық құқық және фармацияны ұйымдастыру» кафедрасының меңгерушісі, м. ғ. к., PhD, доцент, Алматы қ.
Қазақстан Республикасы азаматтарының денсаулық сақтау мен медициналық көмекке конституциялық құқығы денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік саясат принциптерін жариялау арқылы іске асырылады
Медициналық көмек сапасын көтерумен қатар дәрігерлердің пациенттермен дұрыс қатынас жасай алу: дұрыс сөйлей алу және ақпаратты түсінікті етіп жеткізе алу қабілеттері де маңызды. Медициналық қызметкерлер осы мақсатта арнайы тренингтерден және біліктілікті көтеру курстарынан ұдайы өтіп тұрады.
Қаперіңізге алыңыз!
Медицина және фармацевтика кадрларының біліктілігін арттыру және оларды қайта даярлау қағидаларына өзгерістер енгізіледі
Медициналық көмек сапасы – осы аспектіні реттейтін бұйрықтар
Медициналық көмек сапасы саласында бүгінгі таңда келесі құжаттар қолданылады:
«Медициналық қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы» ҚР Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 мамырдағы № 401 бұйрығы.
«Денсаулық сақтау саласындағы мамандарды кәсіптік құзыреттілігіне аттестаттауды өткізудің кейбір мәселелері туралы» ҚР ДСМ 2018 жылғы 20 наурыздағы № 119 бұйрығы.
«Медициналық ұйымдарды аккредиттеу стандарттарын бекіту туралы» 2012 жылғы 2 қазандағы № 676 бұйрық және тағы басқалар.
2019 жылы бір жалпы практика дәрігеріне арналған норматив 1700 адамға дейін азайтылды. Медициналық персонал жұмысының сапасын және бәсекелестікті көтеру мақсатында қазақстандықтардың жылына бір рет тіркелген емханасын ауыстыруға құқы бар, оған қоса, елде МСАК дәрігерлеріне еңбекке кесімді ақы төлеу әдісі енгізіледі.