Руководитель медицинской организации

Медициналық ұйым Call-орталығы супервайзерінің лауазымдық нұсқаулығы

4 октября 2019
28
Средний балл: 0 из 5
Главный редактор ЭС "Актуалис Медицина" и журналов "Руководитель медицинской организации", "Старшая медицинская сестра" ТН "Актуалис Медицина" "МЦФЭР-Казахстан", врач-эпидемиолог 1 категории, врач-эксперт
Call-орталығы
Call-орталығы

Мақалада медициналық ұйым колл-орталығы супервайзерінің лауазымдық нұсқаулығының үлгісі ұсынылған.

Медициналық ұйым Call-орталығы  супервайзерінің лауазымдық нұсқаулығы

Үлгі

  1. Жалпы ережелер

1. Колл-орталықтың супервайзері/(тест-аудитор) техникалық орындаушылар санатына жатады.

2. Лауазымға тағайындау және одан босату ұйым басшысының бұйрығымен жүргізіледі.

3. Супервайзер меңгеруі тиіс дағдылар:

  • басқаруға бейімділік;
  • талдай, жоспарлай білу шеберлігі;
  • сабақ беру;
  • оқытушы бағдарламалар жасау;
  • тіл табысушылық.
  1. Лауазымдық міндеттері

Супервайзер міндетті:

  • Еңбек тәртібі ережелері мен регламентін сақтауға.
  • Қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау.
  • Жұмысқа жаңа қызметкерлер қабылдау кезінде сұхбатқа қатысуға.
  • Жобалар менеджерлерін оқыту процесін және оқушыларды тестілеуді басқаруға.
  • Оқыту нәтижелерін бағалау әдістерін әзірлеуге.
  • Операторларды оқыту мен бейімделу процесін жоспарлауға.

  • Операторлар тобын басқаруға.
  • Операторлардың жұмыс графигін жасауға.
  • Операторлар қызметіне мониторинг (тәртіп, үзілістер, қызмет көрсету кезіндегі регламенттіі сақталуы) жүргізу.
  • Қатыспағандар мен ауырғандарды есепке алуға.
  • Шақырулар көлемдері өсуінің ең жоғарғы тектерінесепке алу, қоңыраулар көлемдерін 
    болжамдауға.
  • Компанияның үздіксіз қызметі үшін операторлар ресурстарын жоспарлауға.
  • Күн сайын операторлар жазбасын тыңдауға.

«Actualis: Медицина»

42


Бүгін «Actualis: Медицина» электрондық жүйесіне кіру мүмкіндігінің саны



14. Жаңадан қабылданған операторларды базалық дағдылары бойынша тестілеуге, сондай-ақ жұмыс істейтін операторларды мыналар бойынша аттестаттауға:

  • телефонмен келіссөздер жүргізу әдебі;
  • жобалар бойынша материалды меңгеруі;
  • жоба интерфейсін меңгеруі;
  • сыпайылық;
  • тәртібі;
  • жабдықтармен және БҚ-мен (телефон, гарнитура, Agent Desktop) жұмыс.

Емханада қаражатты үнемдеу тәсілдері немесе емхананы қалай үнемді етуге болады

Медициналық ұйым Call-орталығы  супервайзерінің лауазымдық нұсқаулығы
Н. Покудин Заңгер
Алматы қ
Медициналық қызметтер сапасын арттыру мақсатында басты міндеттердің бірі - үнемді өндіріс әдісімен алғашқы медициналық-санитариялық көмек көрсететін медициналық ұйымның жаңа үлгісін енгізу.

15. Операторлардың жұмыс стратегиясын:

  • сыпайылық;
  • құзірет;
  • ұстамдылық 
    өлшемшарттары бойынша орындауын анықтау үшін әрбір 15 жазбаны (барлық операторлар бойынша) тыңдауға.

16. Тестілеу нәтижелерін бағалау әдістерін әзірлеуге.

17. Операторлар қызметі нәтижелерін бағалау және бұл әрекеттерге қажетті түзетулер енгізуге.

18. Бұзушылықтар айқындалған кезде айыппұлдар тағайындауға.

19. Операторлар мен аға операторларға көмек көрсетуге.

20. Жанжалдық жағдаяттарда операторларға көмек көрсетуге.

Медициналық ұйым Call-орталығы  супервайзерінің лауазымдық нұсқаулығы

III. Құқықтары

Супервайзер/тест-аудитор құқылы:

  • Ұйым басшылығына оның қызметін жақсарту жөніндегі ұсыныстарын қарастыруға енгізуге.
  • Өз құзіретінің шектерінде құжаттарға қол қобға және бұрыштама қоюға.
  • Ұйым басшылығынан өз лауазымдық міндеттері мен құқықтарын орындауда жәрдемдесуді талап етуге.
  • Ұйым қызметкерлерімен өзара әрекеттестікті жүзеге асыруға.
  • Бұзушылықтар айқындалу барысында операторларға түзетулер мен ескертпелер жасауға.

Назар аударыңыз!

Пациенттер шағымдарының санын азайтудың жеті әдісі

Медициналық ұйым Call-орталығы  супервайзерінің лауазымдық нұсқаулығы
Н. Покудин Заңгер
Алматы қ
Қолда бар деректер бойынша, қазақстандық пациенттер көрсетіліп жүрген медициналық көмек сапасының шамамен 70-80 %-на риза. Пациенттердің психология тұрғысынан медициналық персоналмен қарым-қатынасына қанағаттанушылығы әлі де жақсартуды талап етеді. Бұл әсіресе мемлекеттік медмекемелерге қатысты жағдай. Көрсетілген қызметтерге қанағаттанбағандықтан, пациенттер шағым түсіреді.

IV. Жауапкершілігі

Супервайзер жауапкершілікте болады:

1. Осы лауазымдық нұсқаулықпен көзделген өз лауазымдық міндеттерін орындамағаны немесе 
тиісінше орындамағаны үшін, - Қазақстан Республикасының қолданыстағы еңбек заңнамасы 
белгілеген шектерде.

2. Өз қызметін жүзеге асыру процесінде жасаған құқық бұзушылықтары үшін, - Қазақстан 
Республикасының қолданыстағы әкімшілік, қылмыстық және азаматтық заңнамасы белгілеген 
шектерде.

3. Материалдық залал келтіргені үшін - Қазақстан Республикасының қолданыстағы еңбек және азаматтық заңнамасы белгілеген шектерде.

Толығырақ «ACTUALIS Медицина» ЭЖ оқыңыз

logo
Сайт для медицинских работников!

med.mcfr.kz - профессиональный сайт и многие статьи здесь закрыты. Для медработника регистрация займет 1 минуту.

Зарегистрируйтесь, и в подарок мы пришлём вам готовый образец плана по снижению рисков для проверки Санэпиднадзора!

У меня есть пароль
напомнить
Пароль отправлен на почту
Ввести
Введите эл. почту или логин
Неверный логин или пароль
Неверный пароль
Введите пароль
Я тут впервые
И получить доступ на сайт Займет минуту!
Зарегистрироваться
Хотите скачать файл?

Чтобы скачать этот файл, и получить доступ к другим документам, зарегистрируйтесь. Это займет 1 минуту:)

Зарегистрируйтесь, и в подарок мы пришлём вам готовый образец плана по снижению рисков для проверки Санэпиднадзора!

У меня есть пароль
напомнить
Пароль отправлен на почту
Ввести
Введите эл. почту или логин
Неверный логин или пароль
Неверный пароль
Введите пароль
Я тут впервые
И получить доступ на сайт Займет минуту!
Зарегистрироваться
×